Ziyaeddin GÜREL
Makine Mühendisi

Direksiyon Kendi Kendine Nasıl Toplar?




Bir otomobilin yuvarlanan bir mühendislik harikası olduğunu söylemeye gerek yok. Otomobil hayranları olarak, Motor1.com okuyucularının en azından her şeyin nasıl çalıştığına dair temel bilgileri bildiğinden oldukça eminiz , ancak daha derine indiğinizde tamamen yeni bir saygı düzeyi ve belki de biraz endişe bulacaksınız – sizi her gün çalışmaya veya bir yarış pistinde bir önceki turdan bir saniye daha hızlı yapmaya götürmek için her şeyin birlikte nasıl çalıştığını.

Nadiren tartışılan ancak son derece hayati bir yön, kaster açısıdır. Basit bir ifadeyle, aracın dönüşünü etkileyebilecek olan ön tekerleklere uygulanan direksiyon açısıdır. Bunu direksiyonun üzerinde görsel olarak görmeyeceksiniz, bunun yerine direksiyonun arkasındaki direksiyon bileşenlerinde göreceksiniz. YouTube’da Mühendislik Öğrenin , tüm ayrıntılar hakkında çok net bir açıklama sunar (yukarıdaki videoda gösterilmektedir) ve teker açısının sayısız faydası olsa da, birincil fayda, ön tekerleklerin doğal olarak düz bir yöne dönmesidir. direksiyonu bırakıyorsun. İşte nedeni.

Share

Bu Makaleleri de Sevebilirsiniz

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x